Servis
Několik rad, než začnete řešit reklamaci, pozáruční servis nebo opravu svépomocí:
- Pro urychlení komunikace s námi vždy uveďte číslo faktury nebo objednávky.
- Pro urychlení celého procesu – reklamace i pozáručního servisu se obraťte přímo na autorizovaný servis uvedený níže, dle výrobce.
- Pro urychlení komunikace se servisem uveďte přesný typ produktu a nejlépe vyfoťte výrobní štítek.
- Než vyndáte čerpadlo ze studny, tak zavolejte do autorizovaného servisu a domluvte se. Některé servisy mají smluvní partnery, kteří přijedou přímo k Vám a závadu řeší na místě. Některé závady se dají řešit i s technikem po telefonu.
- Pro uplatnění reklamace v záruční lhůtě předložte servisu doklad o koupi (fakturu). Pokud Vám byl při prodeji vydán záruční list, předložte také potvrzený záruční list.
- Záruční list musí být potvrzen elektrikářem nebo odbornou firmou, která čerpadlo zapojila – na to je třeba dávat pozor zejména u třífázových čerpadel, kde výrobce toto potvrzení pro reklamaci vyžaduje.
- Ověřte, zda máte vyplněný protokol o zapojení od elektrikáře. Kolonka je většinou v každém záručním listu přiloženém u čerpadla, případně je záruční list ke stažení u daného výrobku na našich stránkách. Bez doložení zapojení elektrikářem nemusí být uplatnění reklamace výrobcem uznáno.
- Zboží dejte do servisu perfektně očištěné a vylejte z něj vodu – případné čištění může servis účtovat.
- Pokud posíláte zboží k reklamaci dopravcem, tak jej dobře zabalte. Na případné poškození dopravcem nemůže být vztahována záruka.
- Opravy svépomocí dělejte pouze pokud si na opravu věříte – znečištěné nebo použité díly nám vrátit nemůžete.
- Náhradní díly u nás poptávejte vždy s fotkou výrobního štítku produktu. Abychom mohli identifikovat správný typ.
- Opravy levnějších produktů do 5.000 Kč, na které se již nevztahuje záruka, se ve většině případů finančně nevyplatí. Díly jsou drahé a pouhé zjištění závady je účtováno technikem v servisu od hodiny práce. Nemusí to samozřejmě platit vždy - například u oprav svépomocí.
- Servis produktů z hobby marketů či supermarketů neprovádíme a díly na toto zboží neprodáváme, většinou se jedná o neopravitelné zboží určené k jednorázovému použití.
Záruční servis – Reklamace
Pokud je váš výrobek stále v záruce a potřebujete jej nechat co nejrychleji opravit, tak doporučujeme toto řešení:
1) Vyhledejte si v níže uvedené tabulce kontakt na autorizovaný záruční servis a řešte s nimi reklamaci na přímo – výrazně si tak zkrátíte čekání na opravu nebo výměnu produktu. Někteří výrobci mají smluvní servisy po celé ČR a jezdí řešit opravu přímo na místo k zákazníkovi. V některých případech nemusíte tedy ani čerpadlo pracně vyndávat ze studny a posílat ho dopravcem.
2) S reklamací se samozřejmě můžete obrátit i na nás jako prodejce, pokud jste u nás zboží zakoupili. Nicméně toto řešení je bohužel zpravidla delší, jelikož musíte výrobek nejdříve dopravit k nám a my pak na servis k výrobci. Celé řešení se tak protáhne a pokud na opravu spěcháte, tak toto řešení nedoporučujeme.
Pro uplatnění reklamace je vždy třeba přiložit ke zboží kopii faktury od zakoupeného zboží a případně i vyplněný a potvrzený záruční list. Dále je třeba vyplnit reklamační list – ten je ke stažení zde.
Jakýkoliv výrobek, který je určen k opravě či reklamaci, je třeba vždy perfektně očistit a případně z něj vylít vodu. Za případné očištění si servis může účtovat extra poplatek!
Pozáruční servis
Servis u nás neprovádíme, ale máme nasmlouvané autorizované servisy – viz tabulka níže.
Servis umíme zajistit pouze na námi nabízené značky.
Pokud si troufáte na opravu svépomocí, tak Vám můžeme prodat náhradní díly. Pro identifikaci vhodných dílů je třeba vždy krom uvedení vašeho typu čerpadla a požadovaného dílu vyfotit i výrobní štítek. Výrobci dělají různé změny, a tudíž je třeba díl identifikovat podle výrobního čísla na vašem produktu – obdobně jako například VIN u auta.
Smluvní autorizované servisy pro záruční i pozáruční opravy:
|
|
Kontakt |
Web |
AL-KO KOBER spol. s r. o. Táborská 2134 397 01 Písek |
Tel: 382 210 381 E-mail: onlineshop.cz@al-ko.com |
||
Alfapumpy s.r.o. Jana Koziny 558/26 779 00 Olomouc |
Tel: 585 418 759 E-mail: servis@alfapumpy.cz |
||
AQUACUP s.r.o. Kollárova 969 698 01 Veselí nad Moravou |
Tel: 572 591 800 E-mail: aquacup@aquacup.cz |
||
PUMPA a.s. U Svitavy 1 618 00 Brno |
Tel: 548 422 655, 602 737 009 E-mail: servis@pumpa.cz |
||
ČERPACÍ TECHNIKA s.r.o. Gromešova 1905/30a 621 00 Brno |
Tel: 775 403 663, 776 694 693 E-mail: servis@cerpacitechnika.eu |
||
IVAR CS spol. s r.o. Velvarská 9 277 51 Nelahozeves-Podhořany |
Tel: 315 785 211 - 212, 606 629 333 E-mail: servisdab@ivarcs.cz |
||
|
|||
PUMPA a.s. U Svitavy 1 618 00 Brno |
Tel: 548 422 655, 602 737 009 E-mail: servis@pumpa.cz |
||
REMONT ČERPADLA s.r.o. Pražská 179 530 06 Pardubice |
Tel: 466 261 252 E-mail: servis@remont-cerpadla.cz |
||
PUMPA a.s. U Svitavy 1 618 00 Brno |
Tel: 548 422 655, 602 737 009 E-mail: servis@pumpa.cz |
||
REMONT ČERPADLA s.r.o. Pražská 179 53006 Pardubice |
Tel: 466 261 252 E-mail: servis@remont-cerpadla.cz |
https://obchod.remont-cerpadla.cz/kontakty | |
PUMPA a.s. U Svitavy 1 618 00 Brno |
Tel: 548 422 655, 602 737 009 E-mail: servis@pumpa.cz |
https://www.pumpa.eu/cs/kontakty/ | |
Více servisů po celé ČR - nejbližší naleznete v odkazu |
HELPLINE 24/7 Tel: 602 227 070 |
https://www.grundfos.com/cz/support/contact-service?tab=service | |
K+H čerpací technika s.r.o. Dolní Novosadská 55/66 779 00 Olomouc |
Tel: 602 702 382, 585 731 421 E-mail: pavel.bacuvcik@k-h.cz |
https://www.k-h.cz/prodejny-a-servis | |
Čerpadla KOPRO s.r.o. Prostějovská 232 798 02 Mostkovice |
Tel: 582 362 752 E-mail: vinklarek@kopro.cz |
https://www.kopro.cz/cz/m/servis/ | |
Více servisů po celé ČR - nejbližší naleznete v odkazu |
Tel: 241 090 201, 241 090 228 E-mail: servis@ksb.com |
https://www.ksb.com/cs-cz/kontakt#! | |
PUMPA a.s. U Svitavy 1 618 00 Brno |
Tel: 548 422 655, 602 737 009 E-mail: servis@pumpa.cz |
https://www.pumpa.eu/cs/kontakty/ | |
MAVE snímače Nymburk s.r.o. Bedřicha Smetany 800 288 02 Nymburk |
Tel: 325 532 709 E-mail: info@mave-nymburk.cz |
http://www.mave-nymburk.cz/index.php?q=kontakt | |
MSO Trade a.s. Svatoborská 1431/87C 697 01 Kyjov |
Dušan Strakoš reklamační a servisní technik Tel: 608 729 617 E-mail: servis@msotrade.cz |
https://www.mereo.cz/kontakt | |
NORIA s.r.o. Tavíkovice 166 671 40 Tavíkovice |
Tel: 515 556 515 E-mail: servis@noria.cz |
https://noria.cz/kontakt.php | |
SIWATEC a.s. Technologická 949/2 779 00 Olomouc – Holice |
Tel: 585 224 168, 585 229 125, 605 298 297 Email: cerpadla@siwatec.cz |
https://www.siwatec.cz/kontakty | |
PCH výroba a projekty s.r.o. Třebčín 254 783 42 Lutín |
Tel: +420 737 228 222 E-mail: tomas.sklenar@p-ch.cz |
https://www.pch-cerpadla.cz/kontakt/ | |
PUMPA a.s. U Svitavy 1 618 00 Brno |
Tel: 548 422 655, 602 737 009 E-mail: servis@pumpa.cz |
https://www.pumpa.eu/cs/kontakty/ | |
ROB k.s. Riegrova 887/65 370 01 České Budějovice |
Tel: 387 949 316, 606 592 450 | https://www.robks.cz/index.php?route=information/information&information_id=9 | |
SIGMA PUMPY HRANICE s.r.o. Tovární 2270 753 01 Hranice I - Město |
Tel: +420 581 661 323 Email: servis@sigmapumpy.com |
||
Aquafam a.s. Kolbenova 985/11a 190 00 Praha 9 |
Tel: 220 780 871 | https://www.werter.cz/kontakt/ | |
WILO CS s.r.o. Obchodní 125 251 01 Čestlice |
Tel: +420 234 098 711 E-mail: servis.cz@wilo.com |
https://wilo.com/cz/cs/Servis/Repair/ |
Adresa našeho skladu pro zaslání zboží k reklamaci:
Jméno a příjmení: | Josef Kroužil |
Adresa skladu: | Výstaviště České Budějovice a.s., budova D4, Husova 523/30, 370 05 České Budějovice, Česká republika |
Tel: | +420 777 808 625 |
E-mail: | info@evros.cz |
Dopravu hradí kupující při zaslání zboží k reklamaci i při odstoupení od smlouvy a návratu zboží.